Jag lever!

Man skulle ju kunna tro att bloggen har gått och dött här, men så är inte fallet. Jag lever, ändå om jag knappt trodde jag skulle överleva igår. Åkte ju på maginfluensa natten till igår. Spydde 00-06, mindre spännande. Så igår va man inte mycket till människa. Inte idag heller men nu börjar man piggna till.

Har varit inne på barn idag med Theo. Läkaren va säkert jätte duktig och hade säkert rätt när han konstaterade att Theo va irriterad i magen, endast genom att väga honom och känna lite på magen. Men, själv tycker jag faktiskt att dom kunde tagit lite prover och så. Nu är det bara att hoppas att han blir bättre snart. Skulle ge han Zantac (!?) så får hoppas det funkar. Själv va jag inte frisk nog att ge mej iväg så egentligen kände jag, höll på o svimma i väntrummet. Men jag överlevde den persen också!

Nu ska vi snart ner till mina föräldrar och äta lite, orkar inte stå och laga mat idag. Hoppas att man kan äta också! Tur man har haft sin älskade sambo som tagit hand om Theo och hushållet!

Älskar mina pojkar!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch vad hemskt :( du får krya på dig!
Å gällande d på barn så kan jag hålla med dig :S krävs d inte lite mer för att kunna konstatera lr ställa en diagnos?? :S
Hoppas ni får en bra kväll!!

Postat av: Tessan

Hehe nej nej jag fyller inte år idag :P 28 januari :) Så om du kollar noga i kalendern när du kollar på bilderna så ser du d :P haha....Lite lurigt ;)
Jaa d får vi hoppas! Annars får dom inte kalla sig läkare!

2007-12-28 @ 18:33:29
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se
Postat av: Lina

ojda. Men det e nog inga problem får vi hoppas.. Jag fick blackout när jag läste din komentar. Har jag skickat in papperna eller har jag inte? Efter att ha letat igenom hela huset kom jag fram till att det har jag nog :P *slarver

Är ju mycket på en gång.. dagis, skola, jobb sen allt med jul och nyår för att inte tala om Ninnis 1-års dag ! :D Wii va skoj!

Fast tiden har gått för fort alltså...

Hoppas du mår bättre nu och att ni fått i er lite mat! kram kram

2007-12-28 @ 21:40:00
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback