Hon snodde mina skidor!

Sitter och kollar på Skilda världar och kom osökt att tänka på när vi va i Sälen för ett antal år sedan.
Då satt Nina Gunke och hennes familj vid samma bord som oss och fikade. Efter ett tag satte dom på sej skidorna och "skidade" iväg. När jag skulle ta på mina så upptäckte jag att dom inte passade mina pjäxor. Vi fick helt enkelt "skida" efter Gunke familjen, ta liften upp på toppen precis som dom gjorde. När vi kom upp på toppen fick jag så vänligt åka fram till Nina, knacka henne på axeln och be om mina skidor. Och visst var det så att hon hade tagit mina skidor!

Vilken liten tjuv!

image223


Kommentarer
Postat av: Fiore||a

hahaha det minns jag

Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-13 @ 11:38:40
Postat av: Fiore||a

Hon har två barn sen tidigare.

2007-12-13 @ 12:30:55
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback