Hemma ifrån jobbet

Ja då har man jobbat igen, känns bra! Ska bli så gott att få lite mer pengar än vanligt. Så sparar man en massa föräldradagar också som man kan ta ut i sommar i stället. För jag tänker då icke sommarjobba!
Känner mej alltmänt nöjd och glad med tillvaron, så härligt.

Lilla Thilda va här idag men jag hann inte så mycke mer än o säga hej och hej då innan jag skulle till jobbet. Trist eftersom det va längesen vi träffades. Theo och Thilda hade i alla fall haft skoj med sin pappa hela eftermiddagen. Sen skulle Micke iväg på bandy vid halv åtta så då fick Theos mormor och morbror komma hit och ta hand om läggningen osv.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, äta något lätt och sen sova. Usch, inte bra att äta såhär sent. I morgon blir det nog öppna förskolan, dom öppnar halv nio så det är rätt skönt att ha något att göra på förmiddagen. Theo leker och tycker det är så kul också.


Micke, Ida och Theo. Undra vad det är som är så spännande i telefonen?
image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback