Graviditets begär

Lyssnade på Rix fm häromdagen på eftermiddagen och då pratade dom om vilka begär man kan få när man är gravid. Vad man blir beroende av eller kanske rent av besatt av. Jag hade rätt mycke halsbränna mot slutet av graviditeten och fick äta såna där tuggtabletter. Konsistensen på dom är så fruktansvärd så det är nästan värt en sömnlös natt med halsbränna! I alla fall så var det en som ringde in och berättade att hon blev beroende av dom tabletterna när hon var gravid vilket jag inte för mitt liv kan förstå. Usch!

Själv fick jag dille på prickikorv. Åt det jämt på smörgåsen!

Ni som är/har varit gravida, har/hade ni några speciella begär? Ni andra får såklart också bidra med någon kul story om ni har någon!


image185

Kommentarer
Postat av: Thessan

haha fan jag har dille på prickig korv ändå ;)

Postat av: bara jag :)

jag har fan med prickigkorvdille! konstigt :D

2007-12-10 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback