Fullt upp i stugan

Här har vi hållt igång sen i morse känns det som. Vet inte riktigt vad vi har gjort men nånting måste det ju va. Började med att hämta vår färdig vikta tvätt hemma hos mina föräldrar efter frukosten. Sen blev det en runda på ICA för att inhandla det sista till kvällens efterrätt - daim glass med kiwi sås. Så nu står min hemmalagade daim-glass i frysen och blir kall och god. Hoppas den blir god i alla fall!

Micke har skruvat upp kökslampan på ett annat ställe eftersom vi ändrat om bordet. Theo och jag har precis badat och nu leker han med sin pappa på sitt rum.

Klockan sex ska vi infinna oss hos Ida & Patrik, ska bli riktigt trevligt. Massa god mat och så. Som vanligt kom man ju på försent att man borde ätit lunch, och nu vågar man ju inte äta med risk för att inte orka med allt gott ikväll. Eftersom min lillebror Tim hade maginfluensa igår så kommer inte mina föräldrars gäster så dom ville gärna att Theo skulle va hos dom. Så det blir en barnfri nyårsafton, det hade man ju inte tänkt från början. Hade det inte varit för att jag redan haft maginfluensa och att vi har umgåtts med min familj dagligen och redan har alla basilusker så hade jag däremot aldrig vågat lämna han där.

Nu ska jag skriva det sista om år 2007 och lägga in det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback