Full fart hela helgen

Har inte blivit något bloggande på hela helgen, har helt enkelt inte haft tid. I går var det jobb hela dagen. Härligt att komma igång lite faktiskt, men det fanns ju absolut inget och göra så vi satt mest bara och fikade kändes det som. När man jobbar så äter man ju i alla fall ordentligt. Frukost två gånger, lunch, fika/mellis, middag och kanske kvällsmat. Det skulle man behövt göra varje dag faktiskt.

Idag så åkte vi in till stan lite innan tolv och tänkte gå på julskyltning. Men jag vet inte om det ens får lov att kallas julskyltning? Kanske var det inte julskyltning utan bara första-söndagen-innan-jul-öppet!? Katastrof i alla fall.
Vid ett var det dags för barnkalas hos Theo som blir hela två år. Massa barn (och föräldrar) så det var livat och glatt!
Nu ikväll har Malin och Benny varit här, dom åkte precis. Micke är och hämtar bilstolen vi fick låna från BB hos mina föräldrar. Tänkte lämna den i morgon när vi ska på ett års kontroll. Bättre sent än aldrig med ett års kontroll, han är ju trots allt 13 månader nu i veckan.

Idol var det också ja. Amanda var ju faktiskt riktigt bra i fredags. Och tack o lov att Andreas åkte ut. Marie gjorde Whitney Houston låten grymt bra! Vet inte vem som kommer vinna alltså, svårt svårt.

Nähe, nu blir det nog lite tv tittande för min del. Kanske lite yatzy när Micke kommer, det e kul!
Känner mej så glad över detta med att börja läsa. Det känns helt rätt! Och många säger ju att det är så tufft att läsa med småbarn, men jag känner att det är helt rätt tid att göra det nu. Kommer säkert bli kämpigt men man får passa på att plugga när Theo är på dagis och på kvällarna. Jag vill inte ha ett sånt liv där man ska vakna, jobba, handla, laga mat, städa, kanske hinna umgås lite om man har tur och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch jag vet inte.. har ju fast jobb som jag inte vågar ge upp riktigt heller.. får se hur det blir :)

Så julskyltningen va inget o ha då ? Vi skulle in men så vart det så dåligt väder så vi sket i det. Inge skoj o gå i ösregn ju!

Trevlig advent på er iaf :D

Postat av: Tessan

Skönt att du känner dig så motiverad till att börja plugga =) Önskar jag me hade kännt så =/

2007-12-03 @ 06:48:29
URL: http://tessibonkan.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback