Fete skivan Allan

När Theo låg i min mage fick han heta Allan. Väldigt fult, jag vet, men tanken bakom det namnet är väldigt fin.
Var det inte fete festen Allan på hemmaplan så var de fete vågen Allan i Turkiet. Allting bra va "Allan". Och min bebis i magen va ju bra, så därför fick det bli superbebisen Allan.

Idag när Micke va ute hos hans pappa på Hasslö hittade han en skiva på deras vardagsrums bord. På den stod det "Allan =)". Inte så svårt att lista ut vems den va ju. Skulle väl gissa på att det är ca 2 år sen jag gjorde den skivan och det måste fasen ha varit den bästa party skivan ever! Med lite lugna låtar på slutet också, men utan dom hade det ju lixom inte varit en Jonna skiva.

Det bästa va att låt nummer 6 på skivan gjorde mej så otroligt glad. Det va en låt vi hörde i Turkiet. Ringde och spelade upp den för Ida, som även hon fick en tår i ögat. Okej, det är värsta turklåten, men med många fina minnen och härliga fester så är den fantamej underbar!

Eftersom det krånglar att lägga in html koden och att länka får ni som orkar och har lust gå in här och ta ett kik om ni vill se vilken låt jag menar - http://www.youtube.com/watch?v=q1YIiQbJZOY

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin blogg!!

Postat av: Fiore||a

åh vilken härlig medelhavslåt. vad sugen man bli på att åka utomlands när man hör såna låtar :)

2007-12-11 @ 23:02:37
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback