Dagens slappestund

Sitter här och njuter av den lugnaste stunden på dagen - Theo sover. Är så härligt att bara få två timmar att göra precis vad man själv vill, så har man en massa ny energi sen när pysen vaknar. Funderar på att baka något gott men jag vet inte vad jag är sugen på. Och när jag tänker efter så tror jag att jag tog dom sista äggen häromdagen. Nej, jag får helt enkelt låta bli att vara så ambitiös idag.

Jobba ikväll. Det är skönt för kvällarna går så fort och så blir det ju lite extra OB också. Märks det att jag är penga kåt eller? Gissa om man blir det efter över ett år med mellan 5-6 tusen i månaden. Sen får vi se om det blir jobb i morgon, har sagt att jag kan på kvällen så man vill ju vara hemma och beredd på det i alla fall. Annars hade jag tänkt åka och hälsa på Anna och Casper. Får skjuta på det till nästa vecka.

Dagens mat blir kycklig, pommes och bearnaeis sås!

Kommentarer
Postat av: Anna

synd att det inte gick denna veckan men vi får försöka planera in en dag nästa vecka :) vi kan typ alla utom tisdagen. nån ide?

Postat av: emmzy

den summan är ungefär vad studenter lever på i många år..jag har inte blivit pengakåt än..

2007-12-05 @ 18:49:35
URL: http://emmzy.blogg.se
Postat av: Maria

Bara så att jag inte glömmer det: hoppas ni får en riktigt UNDERBAR helg i Malmö!
P.S Om jag är på humör (och det inte spöregnar...) så tänkte jag titta förbi Öppna förskolan i morgon. D.S

2007-12-05 @ 20:00:04
URL: http://www.falco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback