Arg Theo

Theo har fått sin tredje spruta idag och det gick utmärkt. Han vägde 10,5 kg och va 79 cm lång. Stora killen nu!
Efter han fick lunch var han inte alls på humör. Jag försökte få han o sova middag men han vägrade. Han började leka med en gryta och på något vis tappade han grytan på tån eller om han klämde tån under det på något vis. I vilket fall som helst så blev naglen alldeles blå. Så med lite ont efter sprutan (kanske) och en blå tå var inte humöret på topp. Tog väl sisådär en och en halv timme innan han somnade och nu sitter jag här för att bara varva ner lite.

Har förberett middagen redan så ska sätta på potatisen nu vid halv. Sen blir det stekta kotletter och sås till.
Klockan fyra ska jag jobba, slutar vid nio. Blir jobb på onsdag kväll också och i morgon kväll ska vi på föräldramöte angående dagiset Theo ska börja på.

I helgen bär det äntligen av till Malmö, ska bli helt underbart!! Bo på hotell, äta på restaurang och handla en massa julkappar.


Kommentarer
Postat av: Anna & Emma

Hej!
Nu har jag börjat jobba!! Det blev en lång dag och det var så underbart att möta Emma i dörren när jag kom hem. Det blir 4 långa månader.....
Vi var i Malmö i helgen och hade det toppen.
Om ni inte vet var ni ska äta kan jag tipsa om en tapasrestaurang men jättegod mat. Det är ju en massa smårätter så det är lite annorlunda. Tex blämusslor, scampi, olika goda korvar, parmaskinka och mycket mer....

2007-12-03 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback