Veta att man lever

Idag sprack våra nya rutiner. Jag har inte vågat skriva eller knappt säga något om mina o Theo´s senaste dagar som varit så perfekta, rutinmässiga (heter d så!? haha). Men idag sprack allt. Theo vaknade sex i stället för kvart i sju. Somnade om vid åtta i 40 minuter i stället för halv tio tio i 1½ timme. Ja, ni hör ju, allt blev fel från starten. En sak har jag minsann fått lära mej sen jag blev mamma, det finns inget som heter rutiner. Inte än så länge i alla fall.

image38
Men man kan ju inte låta bli att le när man möts av detta glada yrväder ändå att klockan bara är sex

Kommentarer
Postat av: Fio Fio Fiorella

Åh så söt : )

2007-08-16 @ 22:52:44
Postat av: Tessan

hehe gullunge :)

2007-08-17 @ 15:39:04
Postat av: Anna

min lille plutt vaknar också vid den tiden nu... så känn dig inte ensam när du går upp vid 6 :)

2007-08-17 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback