Underbar och älskad av alla

Skulle ni rekomendera att dricka tetra pack vin som stått öppet i kylen sen igår kväll?
Känner att jag skulle behöva ett par glas när lillemannen somnat.

För övrigt så såg vi Underbar och älskad av alla igår på bio. Rolig film får jag lov att säga.
Det var första filmen jag såg efter att jag läst boken (tror jag) och jag kan ju säga att det var både på gott och ont. Var kul att få en bild av det hela, se vad som stämmer med bilden man får i huvudet när man läser. Men man blir ju också lite knäpp i huvudet när man bara sitter och tänker att "vad hände nu, vad sa hon då, vad gjorde dom efter det" osv. Men den får tre och ett halvt plus utav fem möjliga av mej!

Kommentarer
Postat av: emmzy

självklart kan du dricka av det vinet! till nästa gång kan du tänka på att bara sätta en bit hushållspapper i tetrahålet så håller det ett par dagar.. no problems

Postat av: SANNA

ha en fin kväll!

2007-08-26 @ 19:15:06
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se/
Postat av: emmzy

ja men visst är det... en positiv sak med att bli äldre :P jodå, bara drick o var glad, det är helt lugnt.. :)

2007-08-26 @ 19:25:02
URL: http://emmzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback