Socialt

Tog en liten blogg pause några dagar o har ägnat mej åt en massa annat kul. I Fredags var Ida här hela förmiddagen, vi pratade en massa o fixade lunch innan hon skulle jobba vid två. Pasta sallad med kyckling o massa gott i blev det. Kvällen tillbringade vi hos min älskade familj, tradition med fredags middag med dom! :)
Skulle avsluta kvällen med en film som vi trodde skulle vara rolig eftersom min käre bror rekomenderade den också. Allt om min buske. Kanske världens sämsta film.
Lördagen började inte bra, kom till resebyrån typ en kvart efter dom stäng och det mesta gick fel. Sen vid halv fem kom Malin och då blev Jonna glad igen. Massa snack blev det och Micke kom hem med Kina mat til oss, GOTT!
Sen kollade vi på Underbara Älskade. En väldigt bra film, mycket tänkvärd.
Söndagen tillbringades i Helsingborg. En runda på Vallåkra (bilutställning för er som inte vet det). Micke var ovanligt pigg och entusiastisk klockan sex denna morgon, förstår inte varför??
Var även på Biltema och Väla och kollade runt. Säger bara en sak, I´ll be back! För första gången på väldigt länge hittade jag massa snygga kläder och jag SKA dit o shoppa snart.
Idag vaknade lill fisen med 39,3 i feber men för övrigt relativt pigg. Kan det vara tänder? Vore ju på tiden.

Hoppas på att få en resa bokad idag.



Kommentarer
Postat av: emmzy

jag håller med om att "allt om min buske" kan vara iallafall sveriges sämsta film... trodde den skulle vara bra, då ola rapace brukar sköta sig snyggt på film.. men icke..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback