Ond cirkel

Har ju blivit en del shopping senaste veckan. Lite till mej själv faktiskt o en massa på rean till Theo. Man kan ju inte låta bli när det e halva priset på rea priset, tag 2 rea grejer och betala för 1 osv. Det farliga är ju att det blir att man handlar en del på ordinarie pris också. När man fyndat mycket så tycker man ju att man minsann kan handla lite till, slutsatsen är att man blir fattig!!
En bra investering vi gjorde går var en flytväst till Theo, billig livförsäkring. Höns mamma som jag e så tycker jag minsann att man ska ha det på sej när man går på en båt även om den ligger vid en brygga. En del verkar inte hålla med mej men så e det bara!
O på tal om livföräkring så har jag en fet sådan med massa sparade pengar i som jag får tillgång till när jag e 25. Bara 4 år kvar. Haha. O på tal om pengar så fick jag ett arv nyligen. Sparpengarna växer! Ska köra till min kära gammel mormor o tacka för denna fina insättning på kontot nu i veckan. Nu har jag verkligen anledning att fundera på om jag ska köpa den där systemkameran jag vill ha.
Märks det att jag e penga beroende eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback