Omväxling

Börjar bli lite trött på att min älskade kamera befinner sej på en ö ett par mil härifrån. Imån MÅSTE vi hämta den. Ovanligt att min käre sambo inte har minnet med sej o kommer ihåg att ta med sej saker o ting hem.
Därför är det lite tunnt med bilder här, trist, jag vet.. men ni har ju knappast någon glädje av att se en bild på en häst med 8 ben från snyggast.se eller liknande. En del bryr sej säkert inte om bilderna på Theo heller men eftersom världens bästa pappa och morfar bara träffar Theo på helgerna, och jag vet att han kikar in här ibland så lägger ja in lite bilder så han får se sin lille guldklimp. Kan ju även tillägga att Theo e en liten "morfar gris" hehe.
Theo och jag har varit med hans mormor i Ronneby o kikat idag, ingen höjdar "stad" (får man verkligen kalla det stad!?) men omväxling förnöjer!

Här kommer en bild på Theo i vagnen när vi var på väg hem med tåget från Kristianstad för lite mer än en månad sen.

image26




Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja han e verkligen söt :) klart vi vill se bilder!!! :D

2007-08-10 @ 10:03:50
Postat av: Jonna

Tessan - vaför går d inte o kolla din bilddagbok!!?? :(

2007-08-10 @ 10:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback