Ikea o sailet

Har varken haft tid eller lust att blogga senaste dagarna men nu tar jag nya tag igen. Har haft fullt upp senaste dagarna faktiskt. O solen har kommit, kanske inte för att stanna dessvärre.
I torsdags var det IKEA på schemat. Köpte en ny hylla till Theo´s rum så man fick lite ordning på alla grejer. När vi ändå var igång så strukturerade vi vår klädkammare lite för av någon konstig anledning så blir det alltid ett stort kaos där inne. Köpte lite annat smått o gott också som t.ex. ny tvättkorg, leksaks backar, nattlampa till Theo, sängkläder till oss m.m
Fredagen var det dags för det årliga Sailet. Får väl lov o säga att det verkade bli en flopp!? Inte för att jag hade så stora förväntningar/förhoppningar men ändå. Synd om alla som fortfarande ser nöjet i att festa sej igenom denna stora "högtidlighet" ju. Jag åkte dit för att träffa Ida o umgås lite o kika på folk o ha allmänt trevligt. Catrin o Thilda hängde också på oss efter en stund så Theo o Thilda fick busa lite. Så söta.. Så jag fick iaf ut det jag ville av det hela. På lördagen blev det Kina med Mickes pappa m. familj o resten av alla syskon o respektive. Gott! Sen blev det en runda till båten.
Har blivit en del sena kvällar för Theo så var skönt att bara va hemma ikväll o bada o mysa o lägga han i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback