Barnsligt?

Ibland så känner jag att jag är för snäll, att jag finner mej i saker som jag absolut inte borde. Jag har alltid varit den mer blyga och tillbaka dragna typen utåt som svarat "spelar ingen roll" när någon frågar om jag vill ha mjölk eller cola att dricka till maten. Klart som fan man vill ha cola, men jag har aldrig vågat ta för mej riktigt! Men med åren har man ju "tuffat till sej", det var väl under gymnasie tiden mitt sociala liv fick en vänding. Helt plötsligt upptäckte man att det var ju inte farligt att ta kontakt och prata med folk man inte kände så väl.

Det var inte detta jag ville berätta egentligen utan det jag ville komma till var att idag hände en i mina ögon ganska hemsk sak (okej, hemsk kanske var lite att ta i) och jag tänker då absolut inte finna mej i det!
Vi har väntat och väntat på att dom nya Emmaljunga scooter vagnarna ska komma in och bestämt oss för en färg, vilket folk i vår omgivning varit medvetna om. Men lik förbannat så är det väl någon som ska gå o resevera en exakt likadan vagn ändå att personen ifråga själv sa att dom skulle ta en annan för det är ju inte kul o ha likadan.
GAAAAH, detta gör mej upprörd.
När jag blir irriterad så blir jag det på riktigt, det är inget man kan undgå att märka! Hoppas inte du gjorde det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: anna

vilken färg ska ni ha? (lovar att inte köpa en likadan hehe ;))

2007-08-30 @ 12:20:11
Postat av: emmzy

oj, inte kul att bli upprörd över en sådan sak.. ska ni byta färg nu då? vilken var det ni hade tänkt er? Jag är lika förtjust i detta med barnvagnar som jag var förr i tiden :P tiden förändrar sig, sägs det, men inte i mitt fall :D

Postat av: Maria

Men är inte det lite överrdrivet att bli irriterad över att någon köper samma vagn som er?
Ni borde ju vara glada över att personen/erna tycker att eran vagn är snygg?
Barn vagn som barn vagn eller herregud..
sicket problem du har :P

2007-09-04 @ 16:02:31
URL: http://rosavinge,blogg.se
Postat av: Anonym

nej det undgår ingen när du e irriterad de vill jag lova men sluta vara så falsk o trevlig när du egentligen inte vill de istället

2007-09-08 @ 22:42:20
Postat av: Anonym

OJ OJ OJ.... Stackars dig, har du inte större problem än så här i livet???? Vi får nog posta ett brev till varje designare och säga till dem att bara göra ETT par byxor av varje stil, och bara EN vagn av varje färg etc. För fy fan om man skulle möta en enda person på stan som har likadan vagn som du.... Neeeeej hjälp världen går under!!!!!!!!

2007-09-19 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback