Äntligen!

Jag tycker det känns skönt att den mördare som gått på fri fot här i stan sen igår är fast nu. Jag som e så nojig känner mej genast tryggare. Otäckt att sånt händer så nära. Man behöver inte åka till Sunny beach för o bli mördad.
En sak som jag stör mej lite på nu när jag läser tidningarna här på nätet. Blt skriver om att dottern ropar att hon vill ha tillbaka sin pappa osv. Att hon ringt dit sin pappa för att hon och killen som hon haft en relation med bråkade och då mördas pappan. Sen läser man på sydöstrans sida att den döde mannen kan vara pappa till kvinnan som befann sej i lägenheten. De tre personerna har i alla fall någon relation. Ett relations drama har alltså uppstått. Söte tid vilken koll. Tacka vet jag BLT.

Kommentarer
Postat av: emmzy

bara för att kommentera lite, ang. de olika texterna i sö & blt. Blt hade tagit "för givet" att det var far&dotter, så fungerar medierna, o vid tiden för det skrivna hade varken polis eller vittnen gått ut med att det verkligen var så... tidningarna är lite lömska
på det planet, och håller helt enkelt tummarna för att det stämmer.. nu gjorde det ju det, men det hade lika gärna kunnat bli blt som fick rätta texten i tidningen dagen efter.. :P med andra ord, ibland kan det vara rätt bra att vänta med att lägga ut uppgifter.. (hmm, nu blev förespråkare för sö, det var inte riktigt meningen, menar bara att det fungerar så överallt :))

Postat av: emmzy

allt är fint här.. på måndag åker jag hem igen, skolan börjar 22:e så det blir lite semester till iaf.. hur är allt med er då?

2007-08-09 @ 11:31:22
URL: http://emmzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback