Stadstripp

Idag ska jag för tredje dagen på rad ta en stadstripp o se om ja hittar något att ha på mej i morgon. för då blir d 25 års fest för hela slanten =) Skillnaden från dom andra dagarna kommer vara att jag ska va barnvagnsfri och kommer alltså kunna kolla på kläder också o inte bara gå förbi dom! Mannen o sonen ska me till stan men dom får vandra själva o jag ska träffa Linda.
Eftersom min man nu bara ska jobba lördag o söndag så kommer vi göra som så att han tar pappa dagar mån-fre vilket innebär att vi får ut dubbelt så mycket typ. Plus att ja tänker gå in o jobba lite ibland, om orken o lusten finns!
Så nu ska pengarna sparas på hög! Men en ny vårgarderob behöver inhandlas först o främst.
Nu ska ja göra mej i ordning innan Theo vaknar han har sovit en och en halvtimme nu så gissar på att han slår upp dom blå snart!

image11

Världens underbaraste! Fattar inte hur man kan älska någon så mycket! Det kallar jag kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback