Politisk debatt

Va ju lixom inte meningen o föra någon politisk debatt om jämnställdhet. Det jag ville ha sagt va att när det gäller så små barn så påverkar d inte om samhället är/blir jämnställt eller inte. TROR INTE JAG.
Nog om detta.

Wallander e på tv nu, har sett den innan men smygkikar lite ändå. Har tryck i mej massa chips o äter ett äpple ni för att väga upp d dåliga samvetet! haha! Inte för att ja e rädd om min vikt då, haha..
Har hängt tvätten nu o ska strax hoppa i sängen. Prinsarna sover, Micke ska upp o jobba natt strax.
O nu sover lill prinsen i eget rum, blandade känslor. Känns lite hårt i mamma hjärtat :)
Alltså blir ja heeelt ensam i stora sängen i natt, vilket e en av anledningarna till att ja bara "smygkikar" på Wallander. Har börjar drömma såna fruktansvärda mardrömmar på senaste tiden o d vill ja inte göra i natt när ingen kan skydda mej från alla monster under sängen o så haha!
För övrigt så e d ju typ dom bästa filmerna som finns.

I morgon blir d utflykt. Jag o Theo o hans mormor ska åka o hälsa på min mormor o morfar o annan släkt. ska bli trevligt.
O d bästa med morrondagen, det är att vi kommer att ha två bilar från och med då :) feeet bil haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback