Nu har ja rast på mitt schema!

Idag har jag passat på att vara duktig på förmiddagen innan mannen min
körde till jobbet. Städade toaletten o hängde ut alla sängkläder på vädring osv!
Gav precis Theo lite av mammas hemmagjorda goooda mat hehe. sen slocknade han
som ett ljus så fort ja la han i vagnen. hann inte ens köra ut han på altanen! tss.

Man läser mycket konstigt när man hoppar runt bland alla bloggar. Folk har rätt roliga
åsikter o inlägg ibland! Ibland ångrar jag att jag skriver här, på en blogg där jag verkligen visar
vem jag e med både bilder o "fakta" om mej själv o så.. Skulle nog egentligen vilja vara helt anonym.
Inte för att jag inte kan stå för vad ja säger o tycker, utan för att det är så tråkigt att det som skrivs här
inte alltid kan bevaras här. Utan att folk måste prata om d.. o som någon skrev: inget rykte dör någonsin ut om tillräckligt många för det vidare - det är också en sorts gudomlighet.

och ska folk se d som en gudomlighet att föra vidare rykten som oftast bara e skitprat
så kan man ju undra vart världen e på väg!?
(Inget personligt just mot den som skrev detta nu, ursäkta att ja snodde d också btw)

Nej nu ska ja städa undan efter lillemans måltid!
Vill ha mina nya tapeter NUUU!




Kommentarer
Postat av: katta

åh vilken liten sötnos han e :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback