Flyttat o donat

Nu är vi färdigflyttade. Nättraby bor på heltid o d kommer vi nog förbli också!
Har precis fått igång bredbandet nu, skööönt så man har lite koll på livet utanför dom
här väggarna =)
Här har blivit jätte fint. Tyvärr så har dom ju inte tapetserat om än. Bara lilleman o Thildas rum som
e färdigt. Ljusblått blidde d, jättefint =) Så får Thilda en rosa lampa i sin hörna o Theo en blå.
Jonna fixar! O bilmatta o grejer ligger me på plats.
Ska lägga in lite bilder när allt e färdigt sen.
Hade ja haft "kamera stationen" inkopplad hade ni fått se när Theo sitter alldeles själv på sin
bilmatta =) duktig kille hihi.

Vi invigde grillen i helgen. Mamma, pappa, Tim o Mickes mamma va här o åt. Sen kom Andreas också o
min kära vän Ida. Mycke trevligt.

Idag har jag besiktigat förra lägenheten, tvättat o donat o suttit ute i solen på min uteplats =)
I morgon ska ja till barn avd med Theo, fick en akuttid så dom kan utreda vad det e.
Det kliar ju på stackaren!

I veckan har ja mycke jag vill göra. Får väl se vad som händer. Träffa föräldra gruppen o så blir d iaf.

ha d bra alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback