saknar

Jag saknar att kunna uppdatera min blogg o läsa alla andras ju =)
får passa på nu när man e hos mamma.
Förhoppningsvis så dröjer det inte sååå länge innan vi har bredband igen,
vet bara inte vadman ska ha för något redigt!
Nu får ja snart inte på mej några av mina byxor längre o alla tröjor blir för korta
så nu när lönen kommer så måste ja köpa lite nytt, ändå om den inte lär bli för
hög.. mådde ju inte så bra i början av graviditeten så jobbade inte allt för mycke.
Och för er som inte vet de så fick ja hoppa tillbaka 4 veckor också för det va fel beräknat
så vi ska göra ett ultraljud till i juni så då får ja se min filur igen =)
Annars e allt lugnt, men vart tog sommaren vägen?? snyft..
Ha det bra alla! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

FÖR JAG SKA TA STUDENTEN!!!!!

Postat av: helena

hörrur, skaffa internet o uppdatera din blogg!!!

2006-06-13 @ 20:38:03
URL: http://helenafena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback