här igen

Idag har ja hittat mej en dator =) har ju inte fått igång varken bredband
eller hemtelefon i nya lägenheten.. helt handikappad e man!!
Men trivs som fisken i vattnet, helt underbar lägenhet! så nytt o fräscht allting
o så! kanon bra helt enkelt =)
Fast helst av allt skulle man ju vilja ha sej ett litet hus lr ngt med en ute plats så man kan
grilla o ha en tomt o leka på =) men det kommer det kommer... hehe..
Gillar ju verkligen dom "radhus-bostadsrätterna" som ligger på Skärfa by o dom ska ju
bygga sånna på ett ställe till i nby framöver så vi få väl se vi få väl se =)
Har jobbat förmiddagen idag o ska jobba ikväll me men nu tillbringar ja min lediga tid
i solen hos mamma.. sen blir d hem o käka ngt  o slänga in en maskin tvätt o sen jobba igen. kul.

Igår kväll hade jag o älsklingen det mys. Köpte grillade revben, potatissallad o lite körsbärs
tomater o smått o gott.. o så åkte vi ut t dragsö o la oss på berget vid vattnet på en filt o åt i solen.
Riktigt skönt o mysigt! har man ingen uteplats får man skapa sej en =)

annars händer inte allt för mycke.. Allan börjar göra anspråk på att han finns till
genom att för första gången i mitt liv se till att ja ha en ngt utåtstående mage hehe!
Ultraljud på tisdag, spännande!

Återkommer snart hoppas jag, hoppas allt e bra med alla i solen =)

Kommentarer
Postat av: helena

Hej Hej. Tänkte bara önska lycka till i den nya bostaden. Hoppas allt är bra. Många kramar från Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback