Väldigt trött

Idag är en sån där riktig trött dag! jobbade tre timmar på fömiddagen, 7,30-10,30. Kan ju
kännas rätt meningslöst men man får ta de timmar man får.
Sen har jag bara slappat på soffan och bara i allmänhet inte haft nånting att göra. Skit tråkigt.
Så nu är jag trött, uttråkad, hungrig och ännu mer trött. Hoppas min man kommer snart!!

En lista från Helenafena som jag hittade i en förkottad version :)

Humör just nu: Lycklig, men trött
Favoritgodis: Allt, typ
Är det nåt du absolut inte äter: Jo det finns en del
Kläder just nu: Begia mysbyxor o en svart tröja
Musik just nu: Ingen, kollar på tv
Sommarplaner: Jobba hela sommaren och bara njuta av den ledifa tiden :)
Är du bra på matte: Det vet ja inte om ja vill skryta med men ja kan om ja vill
Morgon- eller nattmänniska: Blir mer o mer morronpigg men var väldigt mycket nattmänniska innan
Sparare eller slösare: Slösa :( men det ska det bli ändring på
Vem är viktigast för dig: Micke, familjen, närmaste tjejkompisarna
Bästa film: Svårt o säga
Bio eller promenad: Kan vara mys både och
Är du kittlig: På vissa ställen ja haha
Snarkar du? Han säger det men jag nekar :D
Största svaghet: Min grinighet när man är på dåligt humör
Det här är jag bra på: Ha kul, men finns mycket jag vill bli bättre på också
Bästa bok? Gillar Liza Marklunds
Vad vill du jobba som? Barnmorska
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske, men tveksamt
Hur många syskon har du? 2 små bröder
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Gick Samhäll/Ekonomi - skittråkigt
Brukar du sola? Händer inte allt för ofta, mest sommartid
Vad gör du om du får hicka? Dricker uppochner
Kaffe, te eller inget? Thé

Kommentarer
Postat av: helena

Dumma er som valde att handla av byggnadens dummaste tant framför mig :( *snyft*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback