Tillbaka igen

Har varit lite frånvarande ett tag men nu är jag tillbaka igen =)
Finns väl lite olika anledningar till det bl.a. att vi har skaffat ny dator som
har fått genomgå massa uppdateringar mm hehe.
Sen har jag haft en hel del annat för mej också. I onsdags var jag o Idahon ute o röjde.
Sjöng kareoke här för glatta livet tills grannarna tröttnade vid ett på "det eviga enformiga
gapandet"
hahaha! Då insåg vi att det kanske var dags att bege oss ut. Galen kväll.
I lördags blev det också utgång, det var ju melodifestivalen och allt. Måste säga att jag
blev lite besviken på den. Hade ju inte tippat på att resultatet skulle bli som det blev i alla fall!
Var helt sjukt mycket folk ute i alla fall och vi hade lika skoj som vanligt! (oftast)

Idag fyller lilla Linda 20 år, stor flicka nu =) har varit där på lite kalas idag.

Denna dagen kommer jag sent att glömma!! underbart.

Ska sova nu men återkommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback