SNÖ!??

Alltså jag tror knappt mina ögon! det snöar verkligen. jag som ville ha VÅR!
E så trött på detta vädret. O jag som tvättade bilen igår o allt *gapskratt* ni skulle
sett min fina insats, o så blev den knappt ren. Men det var för att den va så grymt skitig
innan, så jag fick ju göra det grova förarbetet och min man finputsningen idag =)
Har varit i väg en vecka nu, kom hem i lördags klockan 18 och infann oss på Lindas
20 års fest klockan 19! snabb ryck. ja va heeelt slut efter att ha kört nästan hela vägen
så jag var nykter och hoppade över utgången. Hade trevligt ändå!
Gårdagen va lååång. vaknade halv åtta, e så van vid att gå upp tidigt nu ju.
Jag o Micke åt frukost hos hans mamma, köpte med lite frallor o massa gott. Sen va
vi och kollade runt i lite affärer och på Karlskrona möbler och så. vill ha ny soffa. men
det är inte första grej att prioritera just nu känner jag,
Sen körde jag till Ida och så åt vi Max :P hade en massa o prata om efter en vecka ifrån
varann nu ju så vi tillbringade hela dagen tillsammans hehe. Va hemma hos henne en
runda o sen fick hon följa med mig och kolla på en trea eftersom Micke jobbade. Hon
fick va min partner igår helt enkelt. Den lägenheten va fin så hoppas vi får den nu, måste
bara bli av med vår också lite fort.
Efter det åkte vi till Hubert o Filip. Jag upptäckte att bilen va lite små knas. Gick inte att blinka eller
sätta på helljuset men det fixade dom. Bytte lite säkringar och så. Efter det blev det biltvätt.
Sen ut till Linda och käka kebabrulle haha! Vi spelade rappakalja o skrattade ihjäl oss.
Somnade gott på kvällen vill jag lova.
Idag var det tillbaka till verkligheten, jobba och slita. Men det får gå! Har sommarvikariatet klart
nu hoppas bara jag får exakt det schemat jag vill ha också =) då är jag NÖJDAST!
Sen får jag min semester i höst helt enkelt. tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback