Hips don´t lie

Måste säga att Shakiras nya låt e grymt bra! som vanligt (!?) var Ida lite före
i tiden och laddade ner den på min dator hehe. Idag hörde jag den på radion så
nu kommer den nog gå varm där =) en riktig glad låt.

Va en och kollade på lägenheten idag och i morgon får vi förhoppningsvis lite
mer klara besked om trean. Känns ju som man lurar folk som kollar på denna
när man inte e 100% säker på att vi ska flytta. Men måste ju hitta nån som vill ha den
för annars står vi där sen och får betala dubbla hyror och det går inte för sig.
Sparas pengar ska det göras =)
Har jobbat igår och idag och ska även göra det i morgon, torsdag, lördag och söndag.
Så fredag får bli min lediga dag tänkte jag. Eller ledig och ledig, då måste jag tvätta.

En sak som är säker det är att jag ALDRIG skulle kunna flytta hem igen.
Kände denna veckan i Sälen hur man gick varann på nerverna. Räcker utomordentligt
att bara hälsa på ibland haha.

Jag säger bara Allan =)

Kommentarer
Postat av: helena

Jo det är jag men visst, alla har vi våra depp-dagar. Hur var det i sälen? Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback