A walk to remember

Kom o tänka på den filmen innan. Den e ju bara så bra! Man skulle haft dvd i bilen
så man kunde kollat på den på vägen till Sälen, för dit bär det av på lördag
med älskligen och la famillia. Ska bli skönt.

Har jobbat 5 timmar idag, bra så ja får ihop lite timmar. Kan behövas :)
missar ju en vecka nu så nästa månad lär det ju inte bli fete lönen Allan som
dimper in på kontot! Hatar när man får löne specen o d står något man verkligen
inte vill. Önskar att den summan kunde vara ungegär dubbelt så hög varje månad
o att ja inte skulle behöva slita så för dom =)


För övrig letar vi lägenhet för fullt nu! Alla treor är välkomna till Jonna ponna.


KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
En svart jacka med ludd på luvan :)

2. Vad använder du just nu för skor?
Lite olika men mest mina svarta vinterskor med lite ludd på kanten som man kan ha byxorna nerstoppade i så dom slipper bli blöta i snöblasket haha

3. Favoritfärg på kläder?
Svart, vitt och brunt för tillfället

4. Favoritmaterial på kläder?
Bryr mig inte så mycket om material, bara det sitter bra och är skönt

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Inte mina jobb kläder som ja har nu iaf

6. Favoritaffärer?
Svårt o säga, jag e rätt flexibel

7. Favoritmärke?
Märket spelar mig ingen roll

GREJER

Vad har du för:
1. Plånbok
Den e begie men jag använder den inte

2. Smycken?
Ett hals band, 2 ringar o ett armband

3. Solglasögon?
Har ett par i brun nyans som ja köpte förra veckan, dom e okej t mej :)

4. Nagellack?
ljust

5. Mp3?
Bara i mobilen

6. Mobil?
E730, samsung

BLANDAT

1. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu?
Allt du kan tänka dig från visa kort till timrapporter, nycklar o tomma läkerol askar

b) Handväska eller liknande just nu?
Mina fickor e min käraste förvaring oftast, handväskan glömmer man bara haha

2. Vad är du beroende av?
Kärlek, glädje

3. Vilken sorts lipsyl använder du?
Försvarets hudsalva haha

4. Vad tror du på?
Allan =) (väldigt internt det)

5. Vad köpte du senast?
En bok på bokrean :)

6. Har du nåt husdjur?
Min kise Selma

7. Vad bor du i?
Lägenhet i stan me Micke

BLOGGS

1. När började du blogga?
I februari

2. Vilka är dina favoritbloggar?
Helenafena

3. Vem vill du skicka denna lista till?
Den som vill får ta den

4. Vad bloggar du om?
Mitt liv i allmänhet, tankar o känslor

5. Hur länge tror du att du kommer fortsätta att blogga?
Tycker det är skönt att skriva av mig så det fortsätter jag med ett tag tror ja nog


VAR BEFINNER DU DIG? hemma
TILLSTÅND: små trött o hungrig
I FICKORNA: byx fickorna är nästan alltid tomma
VAD HÄNDER IKVÄLL: äta o tvätta hos mamma, träffa Ida hoppas ja o sen packa o sova
VAD ÅT DU SENAST: en kaka på jobbet som luktade amoniak o smakade något helt annat
VEM RINGDE DU SENAST: mammsen
VEM MAILADE DU SENAST: till en kille som ville hyra ut sin lägenhet
FAVORITLÄSK: Coca-Cola
SÄMSTA GRANNEN: Dom som klagar när Ida o jag vrålar till Singstar :P
BÄSTA FRISYREN: jag föredrar plattat men ibland är det snyggt med lockigt med
HUR MÅR DU NU: bra, faktiskt
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Only hope - Mandy Moore
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG: blond, vilket jag redan är men lite ljusare skadar inte
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: det mesta
ÄR DU KÄR I NÅGON DU NÄMNT I DE TIDIGARE FRÅGORNA: Micke picke
TYCKER DU OM ATT LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA: verkligen
HAR DU VÄXT NÅGOT DET HÄR ÅRET: lite  kanske ;)
VAD LIGGER PÅ DITT DATORBORD JUST NU: räkningar, mobil o tomma cd-skivor
VARFÖR BLEV DU ARG SENAST DU VAR DET: För att jag var hungrig
HUR OFTA STÄDAR DU: när det behövs :)
ÄR DU ROMANTISK: ibland så :)
KÄNGOR ELLER PUMPS: Pumps
DVD ELLER VHS: DVD
SOMMAR ELLER VINTER: sommar
SKÅNE ELLER NORRLAND: har aldrig vart i norrland, så säger skåne då
KAFFE ELLER LÄSK: Läsk, hatar kaffe
BRUKAR DU GÅ PÅ MCDONALD'S: Mjo, händer väl
EMINEM ELLER BRITNEY SPEARS: Britney
HAMBURGARE ELLER PIZZA: det varierar
TV ELLER RADIO: TV
PLUGGA ELLER JOBBA: Jobba
KAN DU KÖRA BIL: Jepp

Kommentarer
Postat av: helena

ha så kul i sälen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback