Trötter

Det har varit en lång dag idag. Har hunnit med en del faktiskt. Jag o Micke började med en
frukost på Åhléns. God baguette med brie ost på :P
Sen tog vi oss några varv på stan, köpte äntligen ett Singstar! Så nu e det sjunga som gäller
jämt o ständigt haha! tur man har sån ljuvlig stämma med *gapskratt*





Efter frukost, och vandring på stan körde vi ut till Saltö och tog oss en promenad längs badplatsen
och runt hela saltö typ med svärmors vovve Zack. Så söt e han, en liten schäfer valpis! Gick
ute på isen o bara hade det mys. Efter det åkte vi till min mamma o hälsade på lite.
Sen var det dags för jobb. jobbar i hemtjänsten hela veckan, i grupp 4, trevligt.
skönt att komma ut lite faktiskt, man e så instängd på ett boende på något vis.
Nu har jag äntligen kommit hem, hann med att handla precis innan Hemköp stängde med
som tur väl var. Var så grymt coca cola sugen! haha. Fan vad gott det är alltså!

I morgon ska jag jobba 7-13. Efter det ska ja stor städa. Ska kolla på 2 lägenheter på
eftermiddagen och en ska kolla på vår. En tjej som vill byta mot en annan 2:a som är
lite större på Ronnebygatan. Får se hur det går, lovar att uppdatera er i morgon kväll =)
Men nu ska jag faktiskt gå o nana. Natti natt.

Kommentarer
Postat av: helena

Ja Jessica är skön hon :) haha men jag skulle passa mig för o säga något till henne :D Av dom som är där nu så hejar jag med på jessica o jag tror hon har stora chanser, hon är en sån som alla vill se mer av.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback