Mysigt väder idag

Idag är det en sån där kanon dag! man blir på så bra humör när solen lyser o allt =)
Jag o Micke  va i Nättraby och åt frukost innan och sen har vi varit ute o gått lite på isen vid dragsö.
Nu åkte han till jobbet för en stund sen och jag väntar på att Ida ska höra av sig för vi ska kika på
hockeyn på O´learys nu. Sen vid fyra ska jag jobba. Vilket jag är vansinnig för!!
Jag går en extra tur för en tant som är jobbig. Och nu är tanten inte ens hemma. Då behöver
dom ju inte ens mig. Hoppas för deras skull att dom släpper hem mig MED betaling sen.
Annars så blir ja ännu argare och går hem utan betalt. Tänker inte sitta där fem timmar o glo
när jag hatar den avdelningen till på köpet.
Nog om detta. Återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: helena

Lycka till på jobbet.
kramar, helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback