Jobb, jobb och jobb

Idag blir det jobb för hela slanten. Har redan tillbringat 3 timmar på Klint idag och fler blir
det ikväll. Jessica och jag har numera planer på att starta ett eget parti, "Klintarna" (haha), så
vi själva kan bestämma och ha koll på vad det är som gäller i den politiska världen som vi
inte fattar mycket av just nu!

Funderar på hur jag ska jobba i sommar. Eftersom vi har lite utlands planer måste det
ju gå ihop med våra "semestrar". Blir nog antagligen Kroatien. Ett alternativ är att jag jobbar heltid första perioden och går som timanställd resten och förhoppningsis får någon vecka i slutet av augusti med.
Det hade varit kanon tycker jag!


Krk, Kroatien


Och på tal om jobbet (blir mycke jobb nu hehe), stod ett bra citat på tavlan idag:

Varje tanke jag har påverkar
mitt humör och min hälsa.
Tankar av tacksamhet och glädje
stärker mig psykiskt och fysiskt.


Det passade in så bra på mig! Känner så just nu, är inne i en upp och ner period.
Men när jag tänker på vad min älskling gör för mig blir jag så glad och varm inombords!
Det är då man inser vad man känner och hur stark relation man har.
Och vännerna som alltid finns där som man blir glad bara av att se. Dom är guld värda!
Alla har sina olika sidor och speciella grejer och vi väger upp varann så himla bra!
Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback