Hockey final för damerna

Jaha då var man här. Tänkte att jag skulle sätta mig in lite i detta så man har någostans att skriva av sig lite, i stället för på lunarstorm där allt för många konstiga okända människor kan läsa.
En bra start kanske kan vara denna trevliga "lista" som ja såg hos en vän!



ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: ja han säger det :)
HUR RAGGAR DU: behöver inte bekymra mig om det
VAD HETER DU: Jonna
KALLAS: Jonna ponna, älsklingen o en himla massa annat
VARFÖR:  Finns en rad olika anledningar
VAD HAR DU GJORT IDAG: Inte allt för mycket
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Kolla färdigt på hockeyn o sova
VAD VILL DU HELST HA NU: Massa pengar o en bebis!
VAR ÄR DU NU: På hemmaplan
SAKNAR DU NÅGON NU: De skulle va Ida pida i så fall :)
RÖKER DU: Nej usch
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Julafton
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Bara ta det lugnt som det ser ut nu
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Vita
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Japp, det kan ja inte neka till Finns en rad olika anledningar
VEM PRATADE DU MED SENAST: Min mamma
VAD PRATADE NI OM: Jobb o sånt
VAD GÖR DU JUST NU: äter max o kolla hockey OS (swe vs canada)
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Skulle jag? haha
ÄR DU BLYG: Ibland, beror på hur människorna jag träffar är
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: runt 10,30
NÄR KRÄKTES DU SENAST: det kommer jag knappt ihåg
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Happy birthay - Flipsyde
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Absolut
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: min man så klart
HAR DU GLASÖGON: Nepp, linser som ja dock ej använder
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej, men gjorde ett kort gästspel i gbg -02
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Jepp
ÄR DU HOMOSEXUELL: Näee
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: stomipåsar
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: big brother, och nu hockey
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: min micke skrev att jag e socker söt! :) 
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: mjoo ;) för min man
HUR SVARAR DU I TELEFON: Beror på vem som ringer
VAD HAR DU FÖR INTRESSE: Slösa pengar
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? umgås med de jag håller kärt
HAR DU DVD-SPELARE? javisst
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att bli ensam
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Inte om ja inte måste haha
VAD ÄR ATTRAKTIVT? hans fina leende o ögon
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? I ryggen
KLIAR DET NÅGONSTANS? I näsan, kan det vara kisens fel?
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? skrikiga färger
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? mellanstadiet nån gång
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Min man o min kise e snyggast för mej :)
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? max målet
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? helheten
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Näe, men jag säger att jag gör det! O konstigt nog
tycker tandläkaren d ser ut så då

HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Bra fråga
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Då väljer jag nog 2005 för då hände det mycket i mitt liv, t.ex. flyttade jag ihop med Micke
VAD KÖPTE DU SENAST? max mat, chips o dip
BRUKAR DU KOMMA I TID? på sekunden
HUR KÄNNER DU DIG NU? trött o vill inte jobba 6.30 i morgon
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? svart, brunt och vitt. E ganska neutral
KAN DU LAGA MAT? om jag vill så
VAD PLUGGAR DU? Ingenting, men snart kanske!
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? tyvärr inte
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jobbade, kollade på BB o sen nanade jag
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? ja 3-4 stycken
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? det är olika


Nu ska jag kika färdigt på hockeyn, som inte alls ser lovande ut för Sveriges del.
Måste hoppa i sängen snart med för börjar 06.30 i morgon. Jobbar iofs bara 3 timmar på morgonen
men sen jobbar jag kvällen med så det gäller att få lite sömn!
Återkommer i morgon med förhoppningsvis lite intressantare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback