flytta?

Det snöar verkligen ute! igen! som vanligt! vilken vinter alltså. Men jag klagar inte,
man ska ju känna skillnad på årstiderna.
Just nu har jag bara rast. Åkte på o jobba helgen. 7-16 idag och 16-21 i morgon.
rätt så skönt ändå att få ihop lite tider nu innan månaden e slut. Fick både måndag
och tidag också. Så jag vet vad ja ska göra om dagarna i alla fall =)
I går blev jag verkligen sugen på att flytta till en annan lägenhet här i stan. Blir
nog en tvåa, men hade inte tackat nej till en trea. Ska faktiskt kolla på en tvåa i morgon redan.
Kom även på en annan bra sak, jag har bara ca 4 osäkra månader kvar nu vad gäller
ekonomin. I september får jag börja stämpla ju! Och sommaren har jag ju schema att gå på.
Så mars, april, maj och augusti. SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback