"Two-in-one"

Idag har man jobbat halva dagen, slutade vid ett. Och hem kommer man till ett
slagfält! Man kan tro att vi ska flytta imån =) Har besprutat ugnen o spisen med
något medel nu iaf som ska sitta i tills ikväll eller imån så hoppas ja den e helt ren
och fin sen! Har även packat ner lite mattor o skit, jag e duktig idag.
Jobbar för två för jag e ju faktiskt "two in one" =)
Igår va ja däremot inte lika duktig låg bara på soffan hela dagen, mitt blodtryck
e så lågt så e helt snurrig och mår inte så bra av det.
Den där krabaten i magen spelar redan spelet med mej, lille Allan haha!
Han hade namnsdag häromdagen o allt. Allan betyder "Lugn och harmonisk" =)
Måste nog återgå till packning, e inte så jätte mycke kvar men tillräckligt...
Jobbar till två imån o börjar fylla släpet direkt efter det så imån hinner ja inte göra något.

Nu vet jag ej när jag återkommer redigt, vet ju inte vad vi ska ha för bredband lr nånting
nu när vi inte kan ha vårt kära com hem längre! men får åka hem t mamma o skriva av
mej o uppdatera er ibland om det dröjer allt för länge! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback